Gamintojai
Išmanusis unitazas – šedevras maksimaliai higienai
Namas Ir Aš

XX a. pradžioje Marselis Diušanas pakėlė pisuarą į meno kūrinio aukštumas. Maždaug po šimtmečio prekės ženklas „Villeroy & Boch“, demonstruojantis dizaino ir technologijų virtuoziškumą nuo 1748 m. iki šiandienos, sukūrė šiuolaikinį šedevrą – išmanųjį unitazą „ViClean-I 100“. Skamba drąsiai? Tačiau objektyvios gaminio charakteristikos įrodo, jog prilyginimas meno kūriniui – ne tik vaizdinga metafora.

Pirmiausia, išmanusis pakabinamas unitazas „ViClean-I 100“ pasižymi šimtmečius tobulintu istorinio prekės ženklo „Villeroy & Boch“ kokybiškumu bei novatoriškumu. Unikalios patentuotos medžiagos, ilgaamžiškumo, nepriekaištingos higienos, ergonomijos standartai, dizaino sprendimai – visa tai buvo pastebėta prestižinių tarptautinių dizaino apdovanojimų „Red Dot“ komisijos. Verta paminėti ir į keraminį dubenį integruotas inovacijas, tokias kaip nuotolinis valdymas pulteliu ar per išmanųjį telefoną.

Du viename

„ViClean-I 100“ unikalumo esmė – dvilypė paskirtis. Tai unitazas ir bidė viename objekte, kitaip – plaunantis unitazas. „Unitazai su apiplovimo funkcija vis dar laikomi prabangos, ne būtinybės produktais, dažnai abejojama, ar ši investicija apskritai naudinga. Tačiau tokią prekę įsigiję klientai nenusivilia, – tikina „Villeroy & Boch“ atstovas Valdas Povilauskas. – Vienas pagrindinių pranašumų – integruotos bidė funkcijos, todėl vonios kambaryje užtenka sumontuoti vieną santechnikos įrenginį vietoje dviejų. Taip sutaupoma erdvės, kas ypač aktualu pastaruoju metu vyraujant mažėjančių didmiesčių būstų, taip pat ir vonios kambarių, tendencijai.“

Vonios įrangos specialistas pasakoja, jog anksčiau vartotojus gąsdino didesnė išmaniojo unitazo kaina bei informacijos, kaip juo naudotis, trūkumas. Pasak V. Povilausko, gausiausia buvo dangčių su apiplovimo funkcija pasiūla, bet tokių unitazų, jau įprastų Azijos šalyse, dizainas dažnai atgrasė Europos vartotojus. Laikas parodė, jog europiečiai norėjo gaminio, atrodančio kaip įprastas unitazas, bet turinčio bidė funkcijas.

Būtent tokį modelį sukūrė „Villeroy & Boch“ – ne tik paprastai ir intuityviai valdomą, maksimaliai higienišką, bet ir subtilaus šiuolaikiško dizaino. Europiečiams priimtinos minimalistinės elegancijos „ViClean-I 100“ suteikia grakščios keraminio dubens linijos ir itin plonas, lėtai nusileidžiantis dangtis. Juodajam šio gaminio dvyniui taip pat būdingos „švarios“ linijos, minimalistinis įvaizdis, galima sakyti, puristinis eksterjeras, tačiau jo, kaip ir baltojo, mechanizmas – inovacijų ir technologijų maksimalizmo viršūnė.

Maksimali švara ir higiena – minimalus valymas

Galima pašmaikštauti, kad vandens tekėjimo galimybės „Villeroy & Boch“ išmaniajame unitaze „ViClean-I 100“ primena įvairialypį SPA. Integruota vandens šildymo sistema akimirksniu šildo vandenį, tad galima individualiai rinktis srovės temperatūrą bei stiprumą. „Harmonic Wave“ dušelio technologija, derinanti banguojančius ir sukamuosius judesius, leidžia mėgautis norima srove. Visa tai nustatoma individualiai nuotoliniu pulteliu ar per išmanųjį įrenginį, tad bidė funkcija naudojamasi itin paprastai, tiesiog intuityviai.

Visi „Villeroy & Boch“ išmanieji unitazai padengti „Ceramic Plus“ danga, dėl to gaminių keramika yra dar higieniškesnė ir itin lengvai valoma. „Ceramic Plus“ danga atstumia vandenį, nelieka vandens lašų, todėl nėra galimybės kauptis kalkių nuosėdoms, purvui ir kitiems nešvarumams. Tad higienos ir itin paprastos priežiūros ypatybės yra dar vienas unikalus „ViClean-I 100“ virtuoziškos kokybės įrodymas.

Jau akcentavome, jog kiekvienas „ViClean-I 100“ unitazo medžiagiškumo, dizaino ir technologinis elementas sukurtas maksimaliai švarai palaikyti. V. Povilausko įsitikinimu, renkantis unitazą (su apiplovimu ar be jo) reikėtų atkreipti dėmesį į priežiūros paprastumą ir kuo lengvesnį keramikos valymą, taip pat į paties puodo geometriją: derėtų vengti stačių kampų, kuriuose kaupiasi nešvarumai. „Be jau minėtos beapvadės (atviro krašto) „DirectFlush“ technologijos, lengvai valomo „Ceramic Plus“ paviršiaus, yra ir kitų inovacijų, kurios įgyvendina aukštus komforto lūkesčius, – tikina V. Povilauskas. – Unitazo sėdynė lengvai nuimama, kad valyti būtų dar paprasčiau, o dušelis turi automatinio apiplovimo funkciją. Taigi šį unitazą galima pavadinti higienos čempionu.“

Menas taupyti

Vis dėlto svarbu pabrėžti, kad išmaniojo unitazo kainą lemia ne tik elektronikos komponentų, bet ir pačios keramikos, pakabinimo elementų ar net medžiagos, iš kurios pagamintas dangtis, kokybė bei technologija. Taigi ir unitazo puodas turi būti šiuolaikiško dizaino, lengvai valomas, efektyviai nuplaunamas ir t. t. Juk praleidžiant namuose daugiau laiko, gerokai išaugo suvartojamo vandens kiekis.

V. Povilauskas sako, kad efektyvus vandens vartojimas ir aukščiausi higienos standartai – itin aktualios pastarųjų metų vonios kambario tendencijos, kurias formuoja santechninės įrangos rinkos lyderiai, o vartotojai skiria vis daugiau dėmesio šiems aspektams. „Tarkime, „Villeroy & Boch“ sukūrė minėtą „DirectFlush“ technologiją, padedančią gerokai sumažinti nuleidžiamo vandens kiekį. Tokie unitazai neturi įprastos vandeniui tekėti skirtos briaunos, juose vanduo teka tiesiai, o jo srautas nuplauna visą unitazo vidų netaškydamas sėdynės, todėl užtenka 3–4,5 litrų vandens“, – argumentuoja pašnekovas. Pasak eksperto, „DirectFlush“ jau tampa tam tikru gamybos standartu, diegiamu ne tik į premium, bet ir į ekonominio segmento „Villeroy & Boch“ unitazus.

Kalbant apie plaunančius unitazus, kaip privalumą galima išskirti tualetinio popieriaus taupymą. Tačiau tai nėra esminė priežastis jį rinktis. Svarbiausia – higieniškumas, juk nuo seno vanduo yra nepamainomas visuose asmens higienos ritualuose. Dėl šių aptartų argumentų pastaraisiais metais unitazų su apiplovimo funkcija perkama vis daugiau, o jų kainos dėl didesnės gamybos apimties ir tobulėjančių technologijų krinta, tad tampa prieinamos vis didesniam skaičiui vartotojų, kurie nori šiuolaikiškų ir higieniškesnių sprendimų. „Kodėl svarbu rinktis patikimo gamintojo produktą? Nes ypač daug dėmesio skiriama ne tik kokybei, higieniškumui, lengvam valymui, bet ir ilgaamžiškumui. Juk tokie daiktai kaip unitazas perkami ne vieneriems metams“, – reziumuoja V. Povilauskas.

Straipsnio komentarai

Siųsti
Interjeras interjeras