Pixabay
Indai solidžiam įvaizdžiui
Laura Čiginskaitė

Pandemija daugelį privertė ne tik perstumdyti baldus ir atrasti vietos darbo stalui, bet taip pat paskatino dažniau eksperimentuoti virtuvėje. Tiek pradedančiųjų, tiek jau patyrusių kulinarų svajonė – ikoniškieji prancūzų gamintojo „Le Creuset“ puodai ir kepimo indai.

Vieni žinomiausių pasaulyje maisto gaminimo indų „Le Creuset“ pradėti gaminti 1925 m. Prancūzijoje. Idėja gimė susitikus dviem belgų amatininkams – Armandas Desaegheris ir Octave‘as Aubecqas, kurių vienas puikiai išmanė indų liejimą, kitas – emaliavimą.

Aukšta kokybe ir ilgaamžišku pasižymintys ketaus gaminiai akį traukia ryškiomis spalvomis, kurių visame pasaulyje siūloma daugiau nei šimtas skirtingų variantų. Atspalvių paletė nuolat plečiama, kai kurios spalvos būna pristatomos specialiai konkrečioms prekybos vietoms.

Sausio pradžioje „Le Creuset“ paskelbė pristatantys agavo spalvos indus. Sodriai mėlynus indus paįvairina auksinės spalvos rankenėlės, kurios sukuria išskirtinį kontrastą. Vis dėlto, įmonės vizitine kortele yra išlikusi vulkano oranžinė (tokios pat spalvos ir gamyklos išorė).

Gaminant kiekvienas indas suformuojamas specialiose formose smėlyje, kurios po gaminio išliejimo sulaužomos, todėl kiekvienas kepimo indas ar puodas išsaugo unikalumą. Vėliau jie padengiami temperatūros pokyčiams atspariu emaliu. Taip kasdien pagaminama apie 10 tūkst. „Le Creuset“ indų – nuo puodų iki keptuvių, pritaikytų kurti stebuklus virtuvėje. Kiekvieno kepimo indo gamyba užtrunka vidutiniškai dešimt valandų ir susideda iš maždaug dvylikos žingsnių.

Citata:Prieš iškeliaujant į prekybos vietas kiekvieną indą patikrina ne mažiau nei penkiolika darbuotojų.

Įmonė taiko griežtą kokybės kontrolę. Prieš iškeliaujant į prekybos vietas kiekvieną indą patikrina ne mažiau nei penkiolika darbuotojų. Sakoma, kad maždaug 30 proc. gaminių nepatenka į prekybos vietas pastebėjus trūkumus. Tokiu atveju jie dažniausiai yra išlydomi ir atgimsta naujam gyvenimui.

Garsiems savininkams priklausę indų galima aptikti ir ant aukciono stalo. Pavyzdžiui, aktorė Marilyn Monroe savo kolekcijoje taip pat turėjo „Le Creuset“ indų, kurie po jos mirties aukcione parduoti už daugiau nei 25 tūkst. dolerių.

Panašu, kad šiuos indus per karantiną atrado ir socialinio tinklo „Tik Tok“ vartotojai, vaizdo įrašai pažymėti grotažyme „Le Creuset“ buvo peržiūrėti dešimtis milijonų kartų. Galima tik spėlioti, kas lėmė tokį populiarumą, bet viena iš versijų, kad jauniems žmonėms „Le Creuset“ yra simbolis, žymintis stabilų ir tikrą suaugusiųjų gyvenimą. Ne mažiau svarbu ir tai, kad jie padeda sukurti namų jaukumo įvaizdį, kuris toks svarbus socialiniuose tinkluose.

Jau praėjusiame amžiuje buvo sakoma, kad „Le Creuset“ ne tik parduoda, bet ir kuria tendencijas, šio prekės ženklo puodai ir keptuvės keliauja iš kartos į kartą. Sakoma, kad jie įtraukiami net į testamentus. Prieš beveik šimtmetį sukurtas pirmojo puodo dizainas šiandien išliko paklausus, taip nutiko ir su kitais šio prekės ženklo indais, kurie savo dizainu ne tik pataikė į poreikius, bet kartais gal net aplenkė laiką.

Straipsnio komentarai

Siųsti

Ketus yra tik špižius 06.28 22:08
Le Creuset labai brangūs prancūziški indai, kaip šveicariški laikodžiai. Kam mokėti brangiau, kai yra tokie pat emaliuoti ketaus indai, tik pagaminti Turkijoje ar Kinijoje. Emalis ir ketus visų jų toks pats - tik skiriasi dizainas ir kaina.

Interjeras interjeras